FORMACIÓ EN TERÀPIA GESTALT

La teràpia Gestalt va ser creada per Fritz i Laura Perls, un matrimoni alemany al llarg dels anys 50.

La influencia de Fritz era el psicoanàlisi, format com a psiquiatra amb Clara Happel, Wilhem Reich y Karen Horney entre altres. I la de Laura Perls era Psicòloga de la Gestalt o de la Forma, a banda d’altres influències com el teatre i el psicodrama o el pensament fenomenològic.

La Gestalt està emmarcada com a Psicologia Humanista i veu a l’ésser humà com que tendeix a una autorealització a través de recursos en l’aquí i ara que permeten un òptim desenvolupament.

La teràpia Gestalt és un abordatge terapèutic on es prioritza la consciencia, la pròpia responsabilitat i la pròpia autoregulació.

Amb la teràpia Gestalt els problemes psicològics de les persones passen de ser interns a ser “problemes de contacte” amb l’entorn i això només pot succeir en l’aquí i ara.

El contacte organisme-entorn es un ajust creador. Això vol dir que quan em trobo amb l’entorn soc transformat per ell i també soc transformador de l’entorn. I necessitem l’entorn per créixer i desenvolupar-nos.

L’ajust conservador és el que ens crea patiment provocant patrons de repetició que dificulten el creixement.

És un model centrat en el desenvolupament personal. Es treballa des del present.

L’ésser humà es mira des d’un lloc complet, on el treball des del cos, la ment i l’emoció fa arribar a l’equilibri i a la pau interior.

La teràpia Gestalt promou l’augment de la consciència i això fa que cada persona assumeixi la seva pròpia responsabilitat davant els seus actes i decisions.

Aprenem a gestionar les pròpies emocions, a identificar-les i reconèixer-les, essent conscients i fent-nos responsables d’elles.

Es una formació de 3 anys on es realitza un profund procés d’autoconeixement que t’ajudarà a millorar les teves relacions personals i amb tu mateix/mateixa.

La formació té una durada de 672 hores dividides en els 3 anys (Curs Bàsic, Curs Superior 1, Curs de Supervisió).

Durant aquesta formació es treballen aspectes teòrics i pràctics, així com també vivencials.

Formació avalada per

A QUI VA DIRIGIT?

La nostra formació va adreçada als professionals del camp de l’ajuda (Psicòlegs, Treballadores Socials, Terapeutes, Professionals de l’educació, Professionals de l’ajuda...). Així com també a persones que desitgin aprofundir en el seu propi creixement personal.

PERQUÈ ESCOLLIR ESPAI SISTÈMIC I HUMANISTA?

La Formació en Teràpia Gestalt que realitzem a Espai Sistèmic conté una mirada sistèmica. Integrem dins la formació la visió sistèmica familiar.

HORARIS I INVERSIÓ

INSCRIPCIONS OBERTES!

DATES I HORARIS PROMOCIÓ SETEMBRE 2024/JULIOL 2027:

Inici 27 de setembre 2024 i finalització el 6 juliol de 2027

Dinàmica de tancament

Gestalt i Sistèmica Familiar

PREU:

Inversió formació cap de setmana:

Matrícula: 100 euros

a)    1980,- euros per any (o 11 pagaments de 180,- euros)

b)    1880,- euros per any, (aplicat el 5% de descompte si es paga abans de l’inici del curs)

**Aquests preus inclouen els 10 caps de setmana i l’estage residencial.

***No queda inclòs el preu de l’estada de l’stage residencial que anirà a càrrec dels alumnes.

REQUISITS PER A L’ADMISSIÓ:

Per realitzar la formació cal sol·licitar una entrevista prèvia gratuïta. Podeu sol·licitar-la trucant al 625 16 82 65 (Secretaria Espai Sistèmic Humanista).

¿Tens el carnet Jove?

Doncs, recorda que tens un descompte d'un 10% en aquesta activitat

COM INSCRIURE'M:

Per inscriure't a la formació omple el següent formulari d'inscripció:

secretaria@esh.cat